بررسی صورت‌های مالی و لیست مشتریان تسهیلات کلان بانک پاسارگاد نشان می‌دهد این بانک، ۶۸ درصد از ارزش تسهیلات کلان خود را به مشتریان ذی‌نفع واحد اختصاص داده است که بالغ بر ۸۰ درصد از این مشتریان، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی وابسته به خود بانک پاسارگاد هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش تولید کشاورزی در ایران بیشتر از طریق فشار بر منابع پایه و تخریب منابع بوده و سهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی کمتر از یک درصد است.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو سال اخیر سهم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه رشد سرمایه صندوق نوآوری از رشد دانش بنیانها عقب افتاده است، گفت: سهم ۵ درصدی دانش بنیان ها در اقتصاد کشور منوط به افزایش سرمایه صندوق است.
خانواده پهلوی علاوه بر ۸.۲ درصد از زمین‌های مرغوب و حاصلخیز در سراسر ایران که بنیان ثروت خانواده پهلوی بوده، آن‌ها صاحب سهام کارخانجات، سهم از فروش نفت، شرکت‌های معدنی، سهام هتل‌ها در سراسر دنیا به ویژه امریکا، صنایع فلزی، مبالغی وجه نقد در بانک‌های معتبر دنیا و... نیز بوده‌اند. آثار هنری بسیاری نیز توسط فرح پهلوی خریداری شد که بخشی از سرمایه این خانواده محسوب می‌شد که هنوز سندی مبنی بر خروج این آثار از کشور در دست نیست، اما بخشی از این آثار در حال حاضر در موزه‌های مختلف کشور نگهداری می‌شوند.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
کاظم نژاد گفت: با هدف افزایش سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت کشور، همکاری با شرکت‌های خودروسازی برای تولید خودروهای دوگانه‌سوز و ارتقا کیفیت آنها در انجام است.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یکی از گلایه‌های همیشگی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، توجه کمتر بانک‌های کشور به صنایع کوچک در پرداخت تسهیلات بوده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان در حدی آمادگی پیشرفت دارند که می‌توانند در اقتصاد کشور اثرگذار باشند.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده خبر داد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت به هر نحوی در پی افزایش درآمدهای مالیاتی نیست، بر کاهش سهم مالیات شرکت‌های رسمی و شفاف در کل سبد مالیاتی کشور تاکید کرد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد هیاتی فناور و تجاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق راهی کشور ونزوئلا می شوند تا سهم ایران از بازار این کشور بیشتر شود.
شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نوپا بودن نیاز به حمایت مالی شدیدی دارند. بانک صادرات در همین راستا سابقه‌ای موثر داشته به نحوی که سهم این بانک از ١٤ درصد در نظام بانکی فراتر رفته است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
بخش خصوصی چین در قرن حاضر از یک باریکه آب و جایی دورافتاده به یکی از پویاترین بخش‌های خصوصی جهان تبدیل شده است. طبق گزارش موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (piie) یک اتاق فکر آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت‌های تحت کنترل خصوصی بیش از نیمی از ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده چین را در اختیار داشتند در حالی که یک دهه پیش کم‌تر از یک دهم سهم آن را در اختیار گرفته بودند.
تبعات تصمیمات دولت در لایحه بودجه تا چهارشنبه هفته جاری دامن بازار سرمایه را گرفته بود و سهامداران هر روز بیشتر از روز قبل شاهد از دست رفتن سرمایه های خود بودند. این ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی شاخص کل بورس به کمتر از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز رسید.
پیش از میرکاظمی هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.
سهم ۱۴.۵ درصدی از فروش نفت، عملا شرکت ملی نفت ایران را به یکی از جدی‌ترین موانع توسعه پایین‌دست صنعت نفت تبدیل کرده بود، زیرا با توسعه پایین‌دست صنعت نفت و فروش نفت به داخل، امکان اخذ این سهم از فروش نفت نبود و در نتیجه درآمد‌های خود به شدت کاهش پیدا می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ